torstai 21. helmikuuta 2013

All You Gotta Do Is Swag






oot ihana (: ♥


toi laatu <333'1

toi mun tyhmä ilme d:

hejjjj (:
sori ku ei oo tullu vähääaikaa mitää postauksii, mut oon ollu nii laiska menee kuvaa :DD mut kuiteki, yritän hiihtoloman jälkee aktivistuu (eiku) jaja tällee (: ollaa lähössä huomeen kuuelta aamul LAPPIIN laskettelee ja pitää hauskaa (: samal myös nähää Elina, joka on aivan ihana ihminen ! ♥ heti koulunjälkee rupesin pakkaamaa (: mummo tuli tuomaa yhesvaihees 50€ siihe reissuu (:(((: jaöööh, sit tultii ilonankaa meille, ja siivosin mun huonetta ja tällee :DD ja sitte kuuenaikaa meen niille yöks, ja aamul sit lähtö (: oon niin kiva ihminen, et aattelin tehä videopostauksen ! (:(: se siis on vähäku my week tai sitte otsikolla hiihtoloma ! :DD joku tälläin d: siihen luullakseni tulis vähä pienii pätkii ku ollaa laskees siel, sit jotain iha outoo, mis me vaa jotain seotaa ja pelataa twisterii, joten VARAUTUKAA ! ja tietyst PAAAAAAAAALJON kuvii on tulos ! (: otan sinne kaks kameraa, ku toi mun järkkäri on nii vanha, et sil ei voi videoida, nii otan ton pokkarin d: joten laatu ei sit oo mikää paras, mut koittakaa kestää ! (: yritän saada sen mahollisimmanpian sen matkan jälkee editoituu ym. mut en oo mitenkää varma kuinka nopeesti saan sen valmiiks, koska en oo oikee viel tutustunu toho movie makerii, enkä osaa oikeen editoida.... mut eka kerta seki, oppii kuiteki ! (: saattaa välil EHKÄ tulla jotain kuvii, mut en tiiä pääsenkö toho kaverin koneelle, mut kännykänkautta ainaki voin koittaa ! (: lisäks instagrammii tulos kuvii, löy'yn nimel veerahii
pitäkää hauskaa hiihtolomaa jos teil semmonen on ! (: ♥

4 kommenttia: