keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Dont you worry, cause everythings gonna be alright












moooi (((:
tulin tänää koulus kipeeks, nii tulin sitte kotii (: oon täs vaa kuvaillu vähän, mut suurinosa noista kuvista on eiliselt illalta (: sentakia toi vikakuva on vähä valosampi ku noi muut :DD muttajuu, oon siis myymässä mun järkkäriä tori.fi'ssä KAIKKIA KIINNOSTI ! xd muttajuu, oon yrittäny tota ekaa videopostausta tehny, mut en osaa käyttää elokuvatyökaluu (movie maker) nii tuo editointi ei oikein onnistu, jaku siitä pitäis pari kohtaa pätkästä pois ! (: joten jos osaatte auttaa nii yrittäkää antaa mahollisimman hyvät ohjeet xdxd muttajuu... (: mikästäs, pitäis jokupäivä käyä ostaa elinalle ystävänpäivälahja (koska seki lähettää mulle jonku) ja sit sunnuntain aattelin, et jos ilona lähtis mielakkaa, nii menisin sinne laskettelee, ku on kympin päivä ! ((: öö, ei mulla sitte varmaa muuta ! (: liittykää ehottomast lukijoiks, ja kuvapostaus aiheita ((:

4 kommenttia: